diumenge, 26 d’octubre del 2014

10


Sembla mentida com passa de ràpid el temps! I resulta que ja fa 10 anys que vaig obrir aquest espai.

Aquest espai ha tingut èpoques amb més activitat, èpoques amb menys. Ha anat variant en continguts, en forma, en tot plegat. Però crec que he de dir que ha sigut sempre "jo". Jo i el que m'ha interessat (més o menys) en cada moment.

 I, tot i només tenir 10 anyets, aquest espai ja té dos fillets: un, dedicat als llibres; l'altre, dedicat a plantes i cuina.

 A veure si podem arribar als 20! :-D

6 comentaris:

Daniel ha dit...

Eiiii! Per molts anys!!! Molt pocs blogs arriben a les dues xifres!

Matgala ha dit...

Moltes gràcies!

Bé, aquest ha estat "adormit" durant part d'aquests 10 anys, però me'n vaig recordar :-)

Escaquejant ha dit...

Felicitats!!! Sempre és agradable d'anar seguint el que hi penges (quan ho entenc...). Per molts anys més!

Matgala ha dit...

Moltes gràcies!!!

Anònim ha dit...

Felicitats pels 10 anys!

I jo que em pensava que amb gairebé 9 anys el meu bloc era vell XD

Matgala ha dit...

Moltes gràcies!!!