dilluns, 15 de novembre del 2004

El problema de la setmana

La idea del problema de la setmana és que cada cap de setmana proposaré un problema. Quan vaig començar el blog, no tenia intenció de que hi haguessin coses d'escacs, i en el moment en què he tingut la idea, la majoria dels posts són sobre escacs, així que no m'atreveixo a dir de quin tipus seran els problemes. Suposo que seran alguns d'escacs, alguns de lògica, algunes endevinalles... i el que se m'acudeixi.

La proposta és la mateixa sempre: el dissabte o diumenge proposaré un problema i no diré res més sobre el problema fins al cap de setmana següent. Si algú sap la solució i el vol resoldre, doncs la pot posar com a comentari (si no es té usuari de blogger, es pot posar el comentari com a anònim). Un cop passada la setmana, donaré la solució i/o diré qui ha donat la solució correcta.

En principi, tots els problemes seran bastant senzills, i s'accepten propostes de problemes.

Faré una classificació del problema de la setmana, donant un punt a la primera persona que resolgui el problema. En cas de que algú em proposi un problema i ningú sigui capaç de resoldre'l, aquella setmana donaré el punt a la persona que m'ha proposat el problema. Això sí, em reservo el dret de donar pistes per trobar la solució.



El problema d'aquesta setmana




CLASSIFICACIONS: