diumenge, 29 de novembre del 2009

Aquesta setmana va d'imatges

Aquesta setmana he trobat moltes coses referents a imatges (o similars) que m'han fet gràcia :-D

Observa aquest vídeo amb atenció (no arriba a un minut!)

Per què passa això? Al mirar el vídeo, l'explicació ja sembla veure's: els rombes no tenen un color uniforme. A la pàgina de l'enllaç hi ha una explicació i un altre vídeo.

A qui li agraden els rellotges? A mi m'encanten! Apa, un altre rellotge per tenir per aquí :-P (Per cert, n'hi ha un de nou aquí al cantó, gràcies a en Dan).

Ens acostem a 1984? Quantes càmeres hi ha pel carrer? Algú ens pot estar vigilant només amb les càmeres de vigilància dels comerços? Estudien la nostra conducta per saber si estem a punt de fer una cosa que no hem de fer? Realment, després de llegir l'article se m'ha posat la pell de gallina.

Com de precisa és una impressora? És un aparell que funciona sense gaire tecnologia o cal una precisió que almenys jo, no m'esperava? Sembla mentida el que es pot arribar a trobar a dintre de casa!

És possible que si a una superfície li fem forats deixi passar menys llum que amb els forats?