divendres, 19 d’octubre del 2007

64 caselles

Em sap greu informar que el blog 64 caselles, que ja estava bastant abandonat, ha passat a millor vida.

Algú, que no he sigut jo, ha decidit que el blog no tenia dret a viure, encara que no tingués més aportacions, i l'ha esborrat. Això vol dir que tot el que hi havia ha desaparegut i no hi ha forma de recuperar-ho. Excepte en la memòria del google, durant un temps.

Per sort (o per desgràcia), quan vaig crear el blog, encara no sé per què, vaig anar enviant-me tots els posts al mail. No sé per què ho vaig fer, però resulta que ara tinc tots els posts que vaig escriure al mail (o, almenys, una bona part).

Els aniré penjant aquí, tot i que ja els havia penjat fa temps al 64 caselles. Però no crec que facin mal. I coi, que els posts porten feina de fer, i no fa gaire gràcia (per no dir alguna cosa més forta) que algú se'ls carregui, per les bones, i sense avisar que ho farà.

Això m'ensenyarà a no tornar a crear un blog i donar permís d'administrador a algú que no conec de res.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

El meu cas és pitjor. M'he donat permís a mi mateix, que no m'acabo de conèixer, per fer d'administrador del meu bloc i em barallo sol. Un dia el vull tancar i l'altre no i així va el meu espai personal en un equilibri perillós que ni l'espasa de Damocles.

Ska-cs ha dit...

Quina putada! (no he trobat expressió que mostrés més bé el que crec).

Llàstima de bloc, amb el bé que anava i en sec...

Sap greu, Ska.

Matgala ha dit...

Tantost, però tu no t'esborraràs a tu mateix... I si ho fas, almenys sabràs que ho fas.

Ja veus, Ska. En fi, què hi farem.

CER ha dit...

22 d'octubre de 2007

Benvolguda Matgala:

Abans que tot, sento molt el que li ha passat. Hi ha quelcom que no entenc: li ha suprimit el bloc algú aliè o un administrador de Blogger?

Atentament,

CER

Matgala ha dit...

Algú que tenia accès al blog, però no un administrador del blogger.