dimarts, 24 de gener del 2017

Equips - ronda 1 (1/3)


 I arriba el per equips (es digui com es digui, sempre serà el per equips) i amb ell les posicions pròpies de partides!

 Diuen que amb el temps la gent es torna menys valenta, però jo sembla que cada cop que em faig més gran, em torno més valenta. En aquesta posició jugava amb blanques... i vaig entregar a h6 :-)


 D'acord, el mòdul em diu que em vaig equivocar, però... a algú que vegi aquesta posició amb blanques, no se li'n van els ulls a h6?

2 comentaris:

Escaquejant ha dit...

Jo em vaig tornant poruc. Ara mateix no m'hauria atrevit a fer l'entrega, i menys al per equips, si no és prèvia declaració jurada del rival de que es deixarà fer el mat... El pla era pujar després el peó de g? Al final va sortir bé i vas guanyar?
Per cert, li he donat al link de la imatge astronòmica del dia i porta a un lloc que no és d'astronomia...

Matgala ha dit...

Doncs la idea era quedar-se amb 3 peons per l'àlfil i jugar un final heterogeni. El problema és que em vaig deixar un peó, em vaig quedar sense peons lligats i vaig perdre :-(

He actualitzat l'enllaç.