dissabte, 8 de març del 2008

El problema de la setmana - quin llibre és?

Observareu que, durant un parell de setmanes, habilitaré la moderació de comentaris. Això és per aquest problema. En comptes d'enviar-me la solució per mail, la podeu enviar com a comentari, i d'aquí a un parell de setmanes, jo deixaré veure els comentaris i es sabrà el guanyador :-)

Poso un fragment d'un llibre. Es tracta d'endevinar quin llibre és. El primer que l'endevini serà el guanyador, el segon el segon classificat, etc. Repartiré 15 punts entre tota la gent que l'encerti, conservant l'ordre d'encert.

I aquí va el fragment...

No había manera de doblegar al fenómeno y, poco a poco, los letales Acantilados volvieron a convertirse en un factor de la lucha, sólo que en ese momento era el hombre de negro el que se veía enfrentado a la muerte. Era valiente, fuerte, pero no se doblegó ante las heridas y no pidió compasión: tras la máscara negra no se adivinaba temor alguno.

7 comentaris:

Anònim ha dit...

No he llegit el llibre, ni tan sols el conec, però segons les recerques googlenianes, es tracta de "La princesa prometida" de William Goldman.

He de dir que els comentaris que n'he llegit m'han deixat ganes de llegir el llibre i veure la pel·licula...

Matgala ha dit...

Aggggggghhhhhhhh!!!!!!!!!

No pot ser, no pot ser!

Vaig intentar posar un tros que no es pogués posar massa al google... però ja veig que no me'n vaig sortir!!!

Matgala ha dit...

Ui... el comentari anterior no hauria d'haver sortit... Algú sap per què no modera els meus comentaris?

Va, no el trauré...

CER ha dit...

11/03/2008

Dilecta Matgala:

Blogger no modera els comentaris del mateix administrador i autor del bloc. No sé si serveix pels moderadors (els que tenen permís del progenitor).

Cordialment,

CER

Anònim ha dit...

Pots encriptar d'alguna manera el fragment que posis per dificultar el joc i que es pugui trobar per la xarxa el titol del llibre, però que es pugui fer amb més dificultat i així fas dos jocs en un...

I tu ja ho saps fer això.

No he trobat res jo...ehem

Anna ha dit...

ei, aquest me'l sé!!!!! La Princesa Prometida!!!

Uf, amb l'estrès que tinc darrerament feia temps que no passava pels teus jocs, i ha estat una agradabilíssima sorpresa trobar aquest! Sobretot perquè no he hagut de pensar gens i l'he pogut fer :P

Matgala ha dit...

Ja he tornat a debloquejar els comentaris. Bé, em pensava que seria més fàcil, que almenys la gent hauria vist la pel.lícula...

Vaig mirar que fos un tros que no es trobés al google, però buscant per "hombre de negro" i "acantilados", sortia sense massa problemes.

En resum:

Enigmàlia - 8 punts
Anna - 7 punts (ei, tu l'havies de saber, és clar! si vaig saber que existia el llibre gràcies a tu!!! Ara llegeixo un altre dels llibres que has comentat :-) )