diumenge, 30 de març del 2008

El meme de Enjut@ Mojamut@



A través de l'Anna m'arriba el meme de de Enjut@ Mojamut@, que em sembla que... em sembla que no respondré massa bé...

Primer he d'escollir una imatge, però què voleu que us digui... com l'Anna, la perruca blava no m'agrada massa, i la foto també m'agrada més la de l'ET.

Anem pel meme...

Veu en off> Quantes hores al dia de mitjana passes connectada a Internet?
Enjut@>
No m'agrada la pregunta. Què vol dir, connectada a internet? Si sóc a classe i tinc l'ordenador engegat, compta com a connectada? Si no estic fent res amb l'ordenador, però estic al despatx, i sento el pip cada cop que arriba un mail, compta com a connectada? Perquè si és així, me n'hi passo moltes. Tot i que no diria que estic estrictament connectada a internet. Si només es compta la interacció directa, hores (així, en plural) em sembla massa...

Veu en Off> Quants comptes de correu tens?
Enjut@>
Quants en tinc o quants en faig servir? És que són d'ordres diferents :-P I tenir, el que es diu tenir, em sembla que no sabria dir quants en tinc :-)

Veu en off> A quantes xarxes socials et podem trobar?
Enjut@>
A més de les que jo sé. M'explico: de tant en tant m'arriba algun mail, ho provo, entro, em registro. I no hi torno a entrar mai més. Després em trobo gent que em diu que m'ha vist aquí o allà, o de tant en tant rebo algun mail d'alguna xarxa social i no recordo haver-m'hi apuntat... Però, de qualsevol manera, no en faig servir cap regularment, a no ser que l'anobii es consideri xarxa social. És que tampoc sé massa què vol dir...

Veu en off> Què t’agrada més per expressar-te el blog, el wiki, flickr o twiter?
Enjut@>
A veure qui és la guapa (és un meme per dones, no?) capaç de contestar aquest meme en wiki, flickr o twitter...

Veu en off> Quantes dones blocaires coneixes personalment?
Enjut@>
És impossible de saber. De tant en tant amb trobo amb el blog d'alguna coneguda, sobretot escaquistes. Com puc saber quantes de les dones que conec tenen blog? :-)

Veu en off> A quantes dones blocaires llegeixes habitualment?
Enjut@>
A unes quantes? :-) (el xafarderisme pot més que jo...)

Ah, sí! I ara ho he de passar a unes quantes noies. He anat a mirar les que resolen el problema de la setmana i m'he trobat a l'Anna, que és la que me l'ha passat, i a la Laia, que no li agradarà fer-lo. Així que tallo la cadena :-)

I fins aquí el meme. Mmmm... he contestat realment a alguna pregunta? :-P

2 comentaris:

Laia ha dit...

gràcies per no passar-me'l :P hehhee... em sembla que si ho fes seria tan implícita com tu :D

Matgala ha dit...

:-D

És que no m'agrada donar detalls ;-)