dilluns, 3 de març del 2014

I aquí hi havia la victòria en la sisena ronda...


 A vegades acabes una partida amb la sensació que podies haver-ho fet molt millor. Així he acabat jo avui. L'equip ha guanyat 6.5 a 1.5, i estava contenta, però no em sentia a gust amb la meva partida.

 Per començar, durant la partida, i sense avantatge material, el mòdul em donava fins a +2, que m'he deixat anar menjant. I després, amb 4 minuts de temps al rellotge em trobo amb aquesta posició.






 I, òbviament, no he vist que guanyava.

 D'acord, la maniobra guanyadora se m'ha passat pel cap, però he tingut por de Tg5. Però, és clar, no hi havia res.

 Apa, a veure si sou capaços de trobar-ho en els 4 minuts que tenia jo (tampoc crec que costi més d'un o dos minuts veure-ho).


1 comentari:

Matgala ha dit...

La resposta era Dd7+, seguida de Af8. Tg5+ no serveix per res, ja que després de Rh1, el negre no té més escacs.