diumenge, 17 de febrer del 2008

Quarta ronda

- Mira, aquesta el dia que no guanya no posa diagrama...

Jo volia posar un diagrama. Però... però és que l'equip ha perdut miserablement contra un Banyoles B molt reforçat, i per tant no tinc cap planilla, excepte la meva.

I... i estaria bé posar una posició meva, ni que fos per dir que sóc molt dolenta i no he vist una continuació guanyadora. Però ni això.

Si es barreja una obertura horrible, amb les ganes de fer taules de qui jugava amb mi, amb algú que es queda enrere, i amb poca imaginació de part meva...

Si és que jo ho he intentat, però no hi havia forma de traspassar el mur.

Jo he intentat crear una mica de "merder". Però ni així. Tot bloquejat. No hi havia forma d'entrar.

Així que millor no poso cap diagrama. Faria adormir a qui se'l mirés...